Chytré nakupovanie je skvelou príležitosťou pre maloobchod!

Viedeň 5. augusta 2019 (PROTEXT/ots)

Každodenné problém pri nakupovaní ......Reklama za reklamou od rôznych predajných reťazcov, zľavy, dva produkty za cenu jedného, a pod. "Vyznať sa v tom nedokáže už nikto".

Zákazník už nevie, ktorý supermarket je "na prvý pohľad" lacnejšie. V čase, keď porovnanie maloobchodných cien pre zákazníkov už nie je zrozumiteľné, hľadajú spôsoby ako si každodenné nakupovanie uľahčiť. Aj profesionálny hľadači zliav majú problémy a často sa v závale špeciálnych ponúk jednoducho stráca.

Zľava 25%, ale ako dlho platí? Alebo to bolo len 15%? Musím mať vernostnú zákaznícku kartu? Platí zľava len na nákup dvoch výrobkov alebo troch? Zľavy sú veľmi žiadané, ale väčšinou nedosiahnuteľné.

V tejto situácii môže pomôcť náš nový, revolučný systém. Je to úplne jednoduché - zákazník si kúpi jeden alebo viac výrobkov a zľava je vypočítaná pri pokladni a zobrazí sa na termináli po vykonaní platby.

Maximálna zľava je 100% z hodnoty nakúpeného tovaru. A tento systém má jednu ďalšiu výhodu, ktorá je úplne zadarmo - pre zákazníka sa nakupovanie stáva emotívnejšie.

Náš systém je aj novou príležitosťou pre maloobchodných predajcov. Zákazníci sú frustrovaní, pretože zľavová politika je stále zložitejšia. Náš systém je jasnou a zrozumiteľnou odpoveďou na tento problém.

Zákazník má šancu vyhrať celý nákup zadarmo, a to až do výšky 2000 Euro denne. Okrem početných osobných výhod prináša tento systém tiež väčšine zákazníkov zábavu, radosť a vzrušenie.

Pocit radosti zo získanej zľavy je na dosah.

Popredný odborníci na maloobchod a marketing, ktorí už tento systém vyskúšali, hovoria: "Tento systém zvyšuje spokojnosť zákazníkov".

Pretože si získanie zľavy zákazníci dobre pamätajú, zostáva v ich mysliach dobrý pocit veľmi dlhú dobu. Tento systém tak pomáha zvyšovať vernosť zákazníkov pri ich každodenných nákupoch.

Dokonca aj dlhé čakanie v rade, ktoré je často náporom na nervy zákazníkov, prináša niečo pozitívne: nákupy na jedno kliknutie! "Ľudia, ktorí získajú zľavu sa často o svoj nákup podelí s priateľmi a známymi na sociálnych sieťach. Táto aplikácia tak zákazníkmi "núti" premýšľať o ich ďalších nákupoch."

Účasť v systéme je bezplatná a zapojiť sa môžu zákazníci od 16 rokov. Zákazník sa ihneď pri pokladni dozvie, či vyhral. Podmienkou pre získanie zľavy je nákup aspoň jedného výrobku. Výška zľavy sa počíta náhodne. Maximálna možná výhra je hodnota zakúpeného výrobku.

Značka, ktorá tento vynález zavedie do praxe tak zákazníkom ponúkne nielen jedinečnú možnosť ako získať zľavu, ale súčasne sa stane obľúbenou, pretože zákazníkovi oznamuje:

"Hľadáme práve Vás, sme tu pre Vás! Poďte nakupovať s nami. S trochou šťastia môžete niečo vyhrať."

A súčasne predajca vysiela jasný signál svojim konkurentom, ktorí sa budú musieť pýtať, prečo sa svojim zákazníkom tak starostlivo nevenujú.

Vďaka tomuto systému tak vzniká jedinečná emočná väzba medzi zákazníkom a značkou. Hlavnou prioritou je urobiť zo spokojného zákazníka, verného zákazníka a z verného zákazníka "nadšeného vyslanca značky".

Preto tento systém ťaží najmä z nepriamej reklamy, ako je napríklad šírenie informácie medzi ľuďmi z úst do úst.

Tento revolučný maloobchodné nákupný systém tak bude nielen skvelou zábavou pre zákazníkov, ale navyše im prinýsie podstatnú pridanú hodnotu a ďalšie výhody. A to zadarmo a každý deň!

Systém Dream Shopping.eu firmy Valve GmbH z Viedne je chránený patentom podľa platných zákonov o ochrane duševného vlastníctva.

Kontakt pre získanie ďalších informácií: Mag. Maschke Julia | Valve GmbH | 1010 Viedeň | Wollzeile 9 / II / 33 | Rakúsko | Tel. 0664.3910151 | E-mail: office@dreamshopping.eu | www.dreamshopping.eu

 

ZASIELANIE SPRÁV

Želám si zasielať správy s kľúčovými slovami ako má tento článok:

Kľúčové slova

Rakousko-obchod-VALVI

Kategória

Obchodné reťazce a distribúcia tovaru

Oblasť

Európa, EÚ, NATO (es)

Fotografie

 
 

Upozornenie!

Materiály označené značkou Protext nie sú súčasťou spravodajského servisu ČTK a nie je možné publikovať ich pod jej značkou. Ide o komerčné oznámenie zadávateľa, ktorý je v správe označený a ktorý za ne nesie plnú zodpovednosť.