Ako triediť obaly z kozmetických a hygienických prípravkov

22. marca 2021 v Bratislave, spoločnosť L’Oréal Slovensko v spolupráci s organizáciou zodpovednosti výrobcov ENVI-PAK spúšťa vzdelávací web triedimeprekrasu.sk s cieľom zvýšiť povedomie o triedení odpadu z hygienických a kozmetických prípravkov. Táto iniciatíva reflektuje záväzok programu udržateľnosti L’Oréal pre budúcnosť, kde sa L’Oréal zaväzuje vzdelávať svojich spotrebiteľov v oblasti udržateľných beauty postupov a v obehovej ekonomike triedením odpadov z obalov. Na podporu iniciatívy sa spoločnosť L’Oréal rozhodla zahrnúť do komunikácie svojich značiek pokyny pre triedenie obalov.

"Do tejto kampane sa zapojilo 15 značiek skupiny L’Oréal ako L’Oréal Paris, Garnier, Vichy, La Roche-Posay, Lancôme, Biotherm, L’Oréal Professionnel alebo Kérastase. Značky zvýšia povedomie spotrebiteľov o triedení obalov z kozmetických prípravkov prostredníctvom sociálnych médií a tiež pomocou svojich produktových reklám, aby zapojili svojich spotrebiteľov do správneho triedenia obalov z kozmetických prípravkov," uviedla Brigitte Streller, generálna riaditeľka L’Oréal Slovensko.

Triedime pre krásu, pretože:

- Triedime, aby sme šetrili prírodné zdroje.

- Triedime, aby sme obmedzili emisie skleníkových plynov.

- Triedime, aby sme vytvárali pracovné miesta.

Viac o udržateľnosti v spoločnosti L’Oréal

Vzhľadom na to, že obaly hrajú dôležitú rolu v celkovej stope kozmetického prípravku, zaviedla spoločnosť L'Oréal v roku 2007 stratégiu udržateľného balenia založenú na 3 pilieroch: "Respect - Brať ohľad", "Reduce - Znížiť" a "Replace - Nahradiť". Spoločnosť L’Oréal sa zaviazala do roku 2030 znížiť množstvo obalov o 20 % a zabezpečiť, aby 100 % jej plastových obalov bolo recyklovaného alebo biologického pôvodu. Ďalej si skupina stanovila cieľ, aby do roku 2025 bolo 100 % jej obalov znovunaplniteľných, opakovane použiteľných, recyklovateľných alebo kompostovateľných, a prispela tak k cirkulácii materiálov.

Udržateľné opätovné využitie materiálov však môže byť optimálne úspešné iba vtedy, ak k tomu prispeje konečný spotrebiteľ. Pre zabezpečenie recyklácie alebo využitie materiálov je preto nevyhnutné správne triediť odpad.

Objavte viac: https://www.loreal.com/en/commitments-and-responsibilities/for-the-planet/

O spoločnosti L’Oréal na Slovensku

Spoločnosť L’Oréal Slovensko bola založená v roku 1997. V súčasnosti L’Oréal ponúka na Slovensku 32 značiek vrátane L’Oréal Paris, Garnier, Maybelline New York, Vichy, Lancôme, Yves Saint Laurent, Giorgio Armani, Kérastase a Matrix, prostredníctvom niekoľkých distribučných kanálov - hypermarketov, supermarketov, drogérií, lekární, parfumérií, kaderníckych salónov a internetových obchodov.

Viac nájdete na www.loreal.cz

KONTAKT:

L’ORÉAL Slovensko

Ivona Karvinen

00420 720 044 832

Ivona.karvinen@loreal.com

 

ZASIELANIE SPRÁV

Želám si zasielať správy s kľúčovými slovami ako má tento článok:

Kľúčové slova

Slovensko-kosmetika-společnost-ekologie-firmy-L’Oréal

Kategória

Noviny, časopisy, televízia, rozhlas, reklama
Životné prostredie
Chemický, farmaceutický a kozmetický priemysel

Oblasť

Európa, EÚ, NATO (es)

Fotografie

 
 

Upozornenie!

Materiály označené značkou Protext nie sú súčasťou spravodajského servisu ČTK a nie je možné publikovať ich pod jej značkou. Ide o komerčné oznámenie zadávateľa, ktorý je v správe označený a ktorý za ne nesie plnú zodpovednosť.